Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΚαρασπήλιος, Παναγιώτης Β.el
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:20Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14907
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45837
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΝευροψυχολογική αξιολόγηση σε μαθητές με δυσορθογραφίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International