Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚούρου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-11-28T09:36:22Z
dc.date.available2016-11-28T09:36:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15122
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45666
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣτερεότυπαel
dc.subject.otherΠροκαταλήψειςel
dc.titleΜάθηση ενάντια στα εθνοτικά στερεότυπα και τις εθνοτικές προκαταλήψεις: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός σχεδίου εργασίας (project) σε ένα πολυπολιτισμικό σχολείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International