Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.creatorΠλακιά, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15214
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45477
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Προγράμματα μαθημάτωνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κράτος -- ʹΕρευνα -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές μεταρρυθμίσειςel
dc.titleΟ ρόλος της νηπιαγωγού και πώς διαμορφώνει το χώρο σύμφωνα με το ΔΕΠΣ, το αναλυτικό πρόγραμμα και το curriculumel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International