Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της θεωρίας του νου και της επίλυσης κοινωνικών προβλημάτων σε παιδιά με αυτισμό και υψηλή λειτουργικότητα / Σύνδρομο Asperger
Autore
Χρονοπούλου, Μαρία-ΙωάνναSupervisor name
Μαυροπούλου, Σοφία
Σταυρούση, Παναγιώτα
Data
2012Language
el
Soggetto
Descrizione
Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.