Προσεγγίσεις πολυτροπικών κειμένων μέσω του κριτικού γραμματισμού: διακρίσεις βασισμένες στην εξωτερική εμφάνιση και παραγωγή διδακτικού υλικού για την ανάπτυξη κοινωνικής επίγνωσης
Συγγραφέας
Ντέρτσου, Στέλλα Κ.Όνομα Επιβλέποντος
Βασιλάκη, Ευγενία
Παπαρούση, Μαρία
Χανιωτάκης, Νικόλαος
Ημερομηνία
2014Γλώσσα
el
Σημειώσεις
Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.