Προσεγγίσεις πολυτροπικών κειμένων μέσω του κριτικού γραμματισμού: διακρίσεις βασισμένες στην εξωτερική εμφάνιση και παραγωγή διδακτικού υλικού για την ανάπτυξη κοινωνικής επίγνωσης

Author
Ντέρτσου, Στέλλα Κ.Supervisor name
Βασιλάκη, Ευγενία
Παπαρούση, Μαρία
Χανιωτάκης, Νικόλαος
Date
2014Language
el
Notes
Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.