Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΗλιού, Νικόλαος Ε.el
dc.creatorΚώτσαρης, Βασίλειος Γ.el
dc.creatorΤσούκας, Νικόλαος Δ.el
dc.creatorΧαϊνταρλής, Δημήτριος Κ.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:33Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13327
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44614
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑel
dc.subject.otherΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΔιερεύνηση της μεταβολής της συμπεριφοράς των οδηγών, όταν προσεγγίζουν ισόπεδους υπεραστικούς κόμβουςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International