Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΠαπαναστασίου, Αναστασία Κ.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:01:55Z
dc.date.available2016-09-30T10:01:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12827
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44436
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΣΧΕΣΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.titleΤεχνικές διαχείρισης τάξης: οι απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International