dc.contributor.advisor | Λαζαρίδου, Αγγελική | el |
dc.contributor.advisor | Καλδή, Σταυρούλα | el |
dc.creator | Παπαναστασίου, Αναστασία Κ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-09-30T10:01:55Z | |
dc.date.available | 2016-09-30T10:01:55Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 12827 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/44436 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ | el |
dc.subject.other | ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ | el |
dc.subject.other | ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ | el |
dc.title | Τεχνικές διαχείρισης τάξης: οι απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |