Μελέτη της σύνδεσης της γλώσσας που χρησιμοποιούν τα παιδιά με υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό/σύνδρομο Asperger για τις νοητικές καταστάσεις και της γλώσσας που χρησιμοποιούν οι μητέρες
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/44019/11912.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Σοφιάδη, ΑσημίναΌνομα Επιβλέποντος
Μαυροπούλου, Σοφία
Φιλιππάτου, Διαμάντω
Σταυρούση, Παναγιώτα
Ημερομηνία
2013Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.