dc.contributor.advisor | Χρηστίδου, Βασιλεία | el |
dc.contributor.advisor | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.creator | Φιλιππιτζή, Κασσιανή-Παναγιώτα | el |
dc.date.accessioned | 2016-08-23T11:18:33Z | |
dc.date.available | 2016-08-23T11:18:33Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.other | 7226 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/43902 | |
dc.description | Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.title | Πώς δημιουργούνται οι στερεότυπες αντιλήψεις για την εικόνα του επιστήμονα στα παιδιά | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |