Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΘωίδης, Ιωάννηςel
dc.creatorΠαπαδοπούλου, Ιωάννα Μ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:58:31Z
dc.date.available2016-07-06T10:58:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43323
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΗΜΕΡΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΗΜΕΡΑ -- ΓΕΡΜΑΝΙΑel
dc.titleΤο ολοήμερο σχολείο στη Γερμανία και την Ελλάδα: συγκριτική εξέτασηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International