dc.contributor.advisor | Μπότσογλου, Καφένια | el |
dc.contributor.advisor | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.creator | Ψωμά-Μακρή, Χρυσάνθη | el |
dc.date.accessioned | 2015-05-13T09:35:43Z | |
dc.date.available | 2015-05-13T09:35:43Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | 11360 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/4311 | en |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ | el |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | el |
dc.title | Οι στάσεις των μικρών παιδιών προς τη διαφορετικότητα : εστιάζοντας στις στάσεις για την αναπηρία και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην εξοικείωσή τους | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |