dc.contributor.advisor | Στρογγυλός, Βασίλης | el |
dc.contributor.advisor | Αβραμίδης, Ηλίας | el |
dc.creator | Πέρκα, Σοφία Α. | el |
dc.date.accessioned | 2016-07-06T10:57:10Z | |
dc.date.available | 2016-07-06T10:57:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | 10696 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/42930 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.title | Η ενταξιακή προσέγγιση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα από την συνεργατική διδασκαλία | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |