Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΧορταρίδη, Γεωργία-Λαμπρινή Δ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:07Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:07Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11888
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42915
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΓΑΛΛΙΑ -- ΠΑΡΙΣΙel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ -- ΓΑΛΛΙΑ -- ΠΑΡΙΣΙel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ διαφοροποιημένη διδασκαλία στη Γαλλία - θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές - το παράδειγμα του Παρισιούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International