dc.contributor.advisor | Καλδή, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.advisor | Φιλιππάτου, Διαμάντω | el |
dc.creator | Χορταρίδη, Γεωργία-Λαμπρινή Δ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-07-06T10:57:07Z | |
dc.date.available | 2016-07-06T10:57:07Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | 11888 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/42915 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΓΑΛΛΙΑ -- ΠΑΡΙΣΙ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ -- ΓΑΛΛΙΑ -- ΠΑΡΙΣΙ | el |
dc.subject.other | ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.title | Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στη Γαλλία - θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές - το παράδειγμα του Παρισιού | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |