Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΒαρδαξής, Γεώργιος Γ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:43Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11717
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42798
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΕκπαιδευτική παρέμβαση σύμφωνα με το μοντέλο "Ανταπόκριση στην Παρέμβαση" (RtI): βελτιώνοντας την αναγνωστική ευχέρεια μαθήτριας δευτέρας Δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International