Mostra i principali dati dell'item
Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης με βάση το μοντέλο "ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση (RtI)"
dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.advisor | Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος | el |
dc.creator | Καρπίτη, Φωτεινή Κ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-07-06T10:56:43Z | |
dc.date.available | 2016-07-06T10:56:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | 11731 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/42797 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ | el |
dc.subject.other | ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.title | Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης με βάση το μοντέλο "ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση (RtI)" | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |