Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
English
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Toggle navigation
View Item
University of Thessaly Institutional Repository
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
View Item
University of Thessaly Institutional Repository
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης με βάση το μοντέλο "ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση (RtI)"
View/
Open
11731.pdf (41.95Mb)
Author
Καρπίτη, Φωτεινή Κ.
Supervisor name
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος
Date
2013
Language
el
Keyword
ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)
ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Access
free
Metadata display
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
URI
http://hdl.handle.net/11615/42797
Collections
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΠΤΕΑ)
[250]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10370]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register (MyDspace)
Help Contact
Deposition
About
Help
Contact Us
Choose Language
All of DSpace
English
Ελληνικά