Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΠαναγοπούλου, Αθανασία Σ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:24Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:24Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11746
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42702
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΒάσεις δεδομένων στην διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και νοητική καθυστέρηση: μια ανασκόπηση της διεθνούς και ελληνικής βιβλιογραφίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International