Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΠαναγοπούλου, Αθανασία Σ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:24Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:24Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11746
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42702
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΒάσεις δεδομένων στην διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και νοητική καθυστέρηση: μια ανασκόπηση της διεθνούς και ελληνικής βιβλιογραφίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International