Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΚουρλιμπίνη, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:42:51Z
dc.date.available2015-01-05T21:42:51Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10135
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/420en
dc.description.abstractΈνα από τα κύρια θέματα για την δημιουργία ικανοποιημένων πελατών σε ένα χορευτικό σύλλογο είναι να προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Η ποιότητα είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία και την αποδοτικότητα των υπηρεσιών. Η δραστηριότητα των χορών σχετίζεται με τη πεποίθηση ότι μπορεί να συμβάλλει στην καλή ψυχολογική κατάσταση (βελτίωση της διάθεσης). Εάν οι πελάτες αισθανθούν τα αναμενόμενα ψυχολογικά οφέλη (π.χ. αναζωογόνηση), θα αποκτήσουν θετικές εντυπώσεις σχετικά με την συνολική ποιότητα υπηρεσιών. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι κάποιες παλιές μελέτες (Theodorakis, Goulimaris, & Gargalianos, 2003) αναφέρουν την σπουδαιότητα της ικανοποίησης των χορευτών ως έναν μεσολαβητή στην σχέση ποιότητας- συμπεριφοράς. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει τη σχέση που έχουν τα ψυχολογικά οφέλη της ποιότητας υπηρεσιών (outcomes) με την ικανοποίηση των πελατών χορευτικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνα αποτελούνταν από 100 χορευτές (Ν=100) από ένα μεγάλο χορευτικό που εδρεύει στην πόλη των Τρικάλων. Για τη μέτρηση των ψυχολογικών οφελών χρησιμοποιήθηκαν πέντε ερωτήματα της σχετικής υπο-κλίμακας του οργάνου μέτρησης των Brandy & Cronin (2001). Όλοι όσοι κλήθηκαν, απάντησαν σε μια κλίμακα από το 1 (διαφωνώ απόλυτα) μέχρι το 7 (συμφωνώ απόλυτα). Η ικανοποίηση των χορευτών μετρήθηκε χρησιμοποιώντας ένα μόνο στοιχείο. Με βάση τα αποτελέσματα των στατιστικών αναλύσεων η ικανοποίηση των χορευτών φαίνεται να σχετίζεται θετικά με όλα τα ψυχολογικά οφέλη της ποιότητας υπηρεσιών εκτός της «χαλάρωσης». Τα σημαντικότερα οφέλη τα οποία σχετίζονται θετικά με την ικανοποίηση από τα προγράμματα του χορευτικού είναι η ανάγκη για καλοπέραση και χαλάρωση. Αναγνωρίζοντας τα αποτελέσματα της μελέτης οι ιδιοκτήτες των χορευτικών κέντρων πρέπει να παρέχουν υπηρεσίες που να προσφέρουν περισσότερη χαλάρωση και διασκέδαση στους συμμετέχοντες. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εμπλουτίζοντας το μάθημα με στοιχεία γλεντιού ώστε οι χορευτές να ξεφύγουν από το καθιερωμένο στιλ του μαθήματος.el
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝel
dc.titleΗ μελέτη της σχέσης των ψυχολογικών οφελών της ποιότητας υπηρεσιών με την ικανοποίηση των πελατών χορευτικών κέντρωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International