Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΣαϊπά, Τρισεύγενηel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:13Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12177
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41611
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3117
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΤο portfolio ως μέσο αξιολόγησης της σχεδιαστικής ικανότητας παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International