Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Deutsch
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Einloggen
Toggle navigation
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Το portfolio ως μέσο αξιολόγησης της σχεδιαστικής ικανότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας
Öffnen
12177.pdf (4.966Mb)
Autor
Σαϊπά, Τρισεύγενη
Supervisor name
Κακανά, Δόμνα-Μίκα
Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή
Datum
2013
Language
el
Schlagwort
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
Access
free
Zur Langanzeige
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/41611
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3117
Collections
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΠΤΠΕ)
[209]
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
[10342]
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
DSpace Suche
In dieser Sammlung
Stöbern
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Diese Sammlung
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Mein Benutzerkonto
Einloggen
Registrieren
Help Contact
Deposition
About
Help
Kontakt
Choose Language
Gesamter Bestand
English
Ελληνικά