Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΣουρλαντζή, Πηγήel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:33:01Z
dc.date.available2016-05-12T11:33:01Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10506
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41366
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4833
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΚΩΦΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.titleΟι απόψεις των διδασκόντων για τη μαθησιακή πρόσβαση των κωφών φοιτητώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International