Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαντελιάδου, Σουζάναel
dc.creatorΚεφαλληνού, Ανθούλαel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:39Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:39Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10184
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41288
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4780
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΔιδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International