dc.contributor.advisor | Παντελιάδου, Σουζάνα | el |
dc.creator | Κεφαλληνού, Ανθούλα | el |
dc.date.accessioned | 2016-05-12T11:32:39Z | |
dc.date.available | 2016-05-12T11:32:39Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.other | 10184 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/41288 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4780 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.title | Διδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |