Διδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/41288/10184.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κεφαλληνού, ΑνθούλαΌνομα Επιβλέποντος
Παντελιάδου, Σουζάνα
Ημερομηνία
2011Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.