Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.creatorΔότσιου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:56:23Z
dc.date.available2016-05-12T09:56:23Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7217
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40679
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΣΤΑΣΕΙΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ, ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝel
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΜΟΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΟι στάσεις των μαθητών του γενικού σχολείου προς τα παιδιά με αυτισμό μετά την αλληλεπίδρασή τους στο σχολικό πλαίσιοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International