Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΔιδασκάλου, Ελένηel
dc.creatorΠετειναράκη, Ασπασίαel
dc.date.accessioned2016-04-01T10:09:18Z
dc.date.available2016-04-01T10:09:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8531
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/39725
dc.description.abstractΕπιστημονικά δεδομένα καταδεικνύουν ότι τα παιδιά και οι ενήλικες με σύνδρομο Down αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες δυσκολίες στην ικανότητα αναγνώρισης συναισθημάτων (Hippolyte, Barisnikov, & Van der Linden, 2008" Hippolyte, Barisnikov, Van der Linden, & Detraux, 2009' Williams, Wishart, Pitcairn, & Willίs, 2005" Wishart & Pitcaim, 2000). Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο, πρώτον, να εξεταστούν οι πιθανές δυσκολίες ή/και δυνατότητες των ενηλίκων με σύνδρομο Down στην ονομασία και αναγνώριση συναισθημάτων και, δεύτερον, να ερευνηθούν τα μοτίβα των λαθών που πραγματοποιούν σε σχετικές δοκιμασίες. Στην έρευνα συμμετείχαν 10 ενήλικες με σύνδρομο Down, οι οποίοι αξιολογήθηκαν ως προς τη μη λεκτική νοημοσύνη και την κατανόηση λεξιλογίου. Τα αποτελέσματα της παρούσας μελέτης έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες αντιμετώπισαν δυσκολίες στην ονομασία των συναισθημάτων της χαράς, της λύπης και του θυμού ενώ δεν κατάφεραν καμία φορά να ονομάσουν το συναίσθημα τ/ς έκπληξης, γεγονός που υποδηλώνει την ιδιαίτερη δυσκολία που συναντούν στ/ν κατανόηση του συγκεκριμένου συναισθήματος. Στο έργο αναγνώρισης συναισθημάτων οι συμμετέχοντες συγκέντρωσαν υψηλότερες βαθμολογίες συγκριτικά με το έργο τ/ς ονομασίας. Το συναίσθημα της χαράς και το συναίσθημα της λύπης αναγνωρίστηκαν με μεγάλη ευκολία από τους συμμετέχοντες σε αντίθεση με το συναίσθημα της έκπληξης, ενώ το συναίσθημα του θυμού αναγνωρίστηκε από την πλειοψηφία των συμμετεχόντων. Τα μοτίβα των λαθών στα οποία προέβησαν οι συμμετέχοντες δεν υποστηρίζουν το μοντέλο λαθών που έχουν προτείνει οι Kasari, Freeman, και Hughes (2001).el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWNel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.titleΔιερεύνηση της κατανόησης συναισθημάτων σε ενήλικες με σύνδρομο Downel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International