Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝάκου, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΣπύρου, Σταματίαel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:47Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:47Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other7825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3168en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.titleΠροσέγγιση σχολείου - μουσείου και εκπαιδευτικά προγράμματαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International