Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΒέμη, Βασιλικήel
dc.creatorΧαβαλέ, Έλεναel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:41Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:41Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other7853
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3116en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝel
dc.titleΠαιδαγωγική προσέγγιση ενός αρχαιολογικού χώρου από παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International