Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΦαλέκα, Ειρήνη-Χρυσοβαλάντουel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:09Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other10047
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1917en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2304
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης αυτής ήταν η αξιολόγηση της Φυσικής Δραστηριότητας στην οποία συμμετέχουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου. Συμμετέχοντες ήταν τα αγόρια (26) και τα κορίτσια (20) που φοιτούν σε 2 ολοήμερα δημοτικά σχολεία του Νομού Έβρου. Η αξιολόγηση της φυσικής δραστηριότητας πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο της βηματομέτρησης και χρησιμοποιήθηκαν τα βηματόμετρα τύπου Digiwalker Yamax SW 200. Παράλληλα αξιολογήθηκαν τα σωματομετρικά χαρακτηριστικά των μαθητών που μετείχαν στην παρούσα μελέτη. Η βηματομέτρηση πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου κατά τη διάρκεια του προγράμματος του ολοήμερου σχολείου, για διάστημα δύο εβδομάδων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της στατιστικής επεξεργασίας προέκυψε ότι τα παιδιά που συμμετείχαν στην έρευνα πραγματοποιούσαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος του ολοημέρου σχολείου 4.665 βήματα/ημέρα ενώ πραγματοποίησαν περισσότερα βήματα όταν το πρόγραμμα περιλάμβανε Φυσική Αγωγή σε σύγκριση με τον αριθμό βημάτων που καταγράφηκε όταν το πρόγραμμα δεν περιλάμβανε το αντίστοιχο μάθημα. Συμπερασματικά η ύπαρξη του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στο πρόγραμμα του ολοήμερου σχολείου επιδρά θετικά ώστε τα παιδιά να συγκεντρώσουν κατά τη διάρκεια της ημέρας φυσική δραστηριότητα με τη μορφή αριθμού βημάτων, η οποία προστιθέμενη στις υπόλοιπες δραστηριότητες των παιδιών διευκολύνει την εξασφάλιση των επιθυμητών-θετικών επιδράσεων στην υγεία.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΗΜΕΡΑel
dc.titleΦυσική δραστηριότητα στο ολοήμερο δημοτικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International