Φυσική δραστηριότητα στο ολοήμερο δημοτικό σχολείο
Öffnen
Supervisor name
Μιχαλοπούλου, Μαρία
Datum
2010Language
el
Schlagwort
Access
free
Zusammenfassung
Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν η αξιολόγηση της Φυσικής Δραστηριότητας στην οποία
συμμετέχουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου.
Συμμετέχοντες ήταν τα αγόρια (26) και τα κορίτσια (20) που φοιτούν σε 2 ολοήμερα
δημοτικά σχολεία του Νομού Έβρου. Η αξιολόγηση της φυσικής δραστηριότητας
πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο της βηματομέτρησης και χρησιμοποιήθηκαν τα
βηματόμετρα τύπου Digiwalker Yamax SW 200. Παράλληλα αξιολογήθηκαν τα
σωματομετρικά χαρακτηριστικά των μαθητών που μετείχαν στην παρούσα μελέτη.
Η βηματομέτρηση πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου κατά τη διάρκεια του
προγράμματος του ολοήμερου σχολείου, για διάστημα δύο εβδομάδων. Σύμφωνα με τα
αποτελέσματα της στατιστικής επεξεργασίας προέκυψε ότι τα παιδιά που συμμετείχαν
στην έρευνα πραγματοποιούσαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος του ολοημέρου
σχολείου 4.665 βήματα/ημέρα ενώ πραγματοποίησαν περισσότερα βήματα όταν το
πρόγραμμα περιλάμβανε Φυσική Αγωγή σε σύγκριση με τον αριθμό βημάτων που
καταγράφηκε όταν το πρόγραμμα δεν περιλάμβανε το αντίστοιχο μάθημα.
Συμπερασματικά η ύπαρξη του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στο πρόγραμμα του
ολοήμερου σχολείου επιδρά θετικά ώστε τα παιδιά να συγκεντρώσουν κατά τη
διάρκεια της ημέρας φυσική δραστηριότητα με τη μορφή αριθμού βημάτων, η οποία
προστιθέμενη στις υπόλοιπες δραστηριότητες των παιδιών διευκολύνει την εξασφάλιση
των επιθυμητών-θετικών επιδράσεων στην υγεία.
Academic publisher
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.