Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΚαράκος, Περικλήςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:08Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10052
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1914en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2485
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να εξετάσει την αποτελεσματικότητα της αθλητικής χορηγίας και πιο συγκεκριμένα την αθλητική χορηγία στο χώρο της καλαθοσφαίρισης. Για το σκοπό αυτό διερευνήθηκαν οι προοπτικές που υπάρχουν στην Ελλάδα για την ανάπτυξη της αθλητικής χορηγίας τόσο σε ερασιτεχνικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο των Alexandris, Tsaousi, James (2007), το οποίο απευθύνθηκε σε φιλάθλους καλαθοσφαίρισης, σε γήπεδα καλαθοσφαίρισης της περιοχής της Θεσσαλονίκης και περιλάμβανε εβδομήντα οχτώ (78) ερωτήσεις κλειστού τύπου. Από αυτές οι έντεκα (11) σχετίζονται με ατομικά στοιχεία, οι δέκα (10) ερωτήσεις αφορούν τα συναισθήματα προς την αγαπημένη τους ομάδα, οι είκοσι εννιά (29) ερωτήσεις τα συναισθήματα που προκαλεί η ομάδα, και οι υπόλοιπες είκοσι οχτώ (28) ερωτήσεις αφορούν θέματα σχετικά με τον θεσμό και την αποτελεσματικότητα της αθλητικής χορηγίας. Αναλύθηκαν 211 από τα συνολικά 254 συγκεντρωθέντα ερωτηματολόγια. Εξετάστηκε η αναγνωρισιμότητα (awareness) του χορηγού από τους φιλάθλους ως εξαρτημένη μεταβλητή. Επίσης εξετάστηκαν οι ανεξάρτητες μεταβλητές όπως: α) η ανάμιξη των φιλάθλων (involvement) με την ομάδα, β) η προσκόλληση (attachment) των φιλάθλων με την ομάδα, γ) η στάση (word of mouth) των φιλάθλων απέναντι στο θεσμό της χορηγίας, δ) η γνώση (knowledge) των φιλάθλων για τα προϊόντα του χορηγού, ε) η συμπεριφορά (behavior) των φιλάθλων για τα προϊόντα του χορηγού της ομάδας, στ) η πρόθεση αγοράς (intention) των προϊόντων του χορηγού. Μετά τη στατική επεξεργασία των ερωτηματολογίων προέκυψαν χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία αναλύονται λεπτομερώς. Λέξεις κλειδιά: Αναγνωρισιμότητα, ανάμιξη, στάση, πρόθεση αγοράς.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΟΡΗΓΟΙel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της χορηγίας στο χώρο της καλαθοσφαίρισηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International