Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΓκρέτζιου, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:02Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:02Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9113
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1859en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2533
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας ήταν να αξιολογηθεί ο αριθμός βημάτων (Φ.Δ) μαθητών- τριών Δημοτικού 10-12 ετών και επιπλέον να καταγραφούν οι διαφορές στα επίπεδα Φ.Δ. Επιμέρους στόχο αποτέλεσε η καταγραφή του Δ.Μ.Σ. Το δείγμα αποτέλεσαν 131 μαθητές (82 μαθητές αστικών περιοχών και 49 αγροτικών περιοχών), 10-12 ετών. Για την καταγραφή του αριθμού βημάτων χρησιμοποιήθηκαν βηματόμέτρα τύπου SW200 Digiwalker της Yamax και το ερωτηματολόγιο 4PDPAR κατά τη διάρκεια τεσσάρων ημερών. Για τη στατιστική ανάλυση χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση διακύμανσης Two-Way. Από τα αποτελέσματα δε διαπιστώθηκε αλληλεπίδραση μεταξύ των παραγόντων "φύλο" και "τόπος διαμονής" (F(i=i27) =,43 6 ρ>.05). Όπως προκύπτει διαπιστώθηκε κύρια επίδραση του παράγοντα φύλο (F(i>i27) =15,99, ρ< .001), με τα αγόρια (Μ=12.809 SD=43) να πραγματοποιούν μεγαλύτερο αριθμό βημάτων από τα κορίτσια (Μ=10.046, SD=34). Όσον αφορά τον παράγοντα "τόπος διαμονής", διαπιστώθηκε κύρια επίδραση F(ij27) =27.601, ρ<005 καθώς τα παιδιά σε αστικές περιοχές (Μ=2.374, SD=50) είχαν μεγαλύτερη Φ.Δ από τα παιδιά σε αγροτικές περιοχές (Μ=1.940, SD=66). Ώς προς τη Φ.Δ υψηλής έντασης τα αγόρια σημείωσαν υψηλότερες επιδόσεις από τα κορίτσια καθώς επίσης οι μαθητές της αστικής περιοχής εκτελούσαν περισσότερες δραστηριότητες υψηλής έντασης από αυτούς της αγροτικής. Συμπεραίνεται ότι τα παιδιά αστικών περιοχών έχουν μεγαλύτερο αριθμό βημάτων από ότι τα παιδιά των αγροτικών περιοχών και τα αγόρια έχουν μεγαλύτερο αριθμό βημάτων από τα κορίτσια εύρημα το οποίο είναι σύμφωνο με τη διεθνή βιβλιογραφία όπου τα παιδιά της πόλης είναι περισσότερο δραστήρια από τα παιδιά του χωριού το χειμώνα λόγω έλλειψης στην ύπαιθρο υποδομών και προσβασιμότητας σε χώρους άθλησης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΑξιολόγηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές της πρωτοβάμθιας εκπαίδευσης αστικών και αγροτικών περιοχώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International