Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Τρόποι εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και κλίμα παρακίνησης
(2005)
Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ διαφορετικών
τρόπων εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και της εσωτερικής παρακίνησης,
τους προσωπικούς προσανατολισμούς και ιδιαίτερα το κλίμα παρακίνησης. ...
Η επίδραση της μεθόδου καθορισμού στόχων στα επακόλουθα παρακίνησης για συμμετοχή στη φυσική αγωγή
(2007)
Ο σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστεί αν ο καθορισμός στόχων επηρεάζει τα
επακόλουθα της παρακίνησης των μαθητών/τριών για συμμετοχή στη φυσική αγωγή. Οι
συμμετέχοντες ήταν μαθητές/τριες 6 τμημάτων της Α' Γυμνασίου ...
Αξιολόγηση πέντε στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)
Στο πλαίσιο του γενικότερου ερευνητικού ενδιαφέροντος για τους προσανατολισμούς των
στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο
αξιολόγησης πέντε στόχων. Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' ...
Επίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος με έννοιες φυσικής στην παρακίνηση μαθητών της Α' γυμνασίου στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)
Με την έρευνα αυτή εξετάστηκε η επίδραση της διαθεματικής διδακτικής
προσέγγισης στην παρακίνηση των μαθητών της Α' Γυμνασίου. Συγκεκριμένα,
σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν πέντε (5) διαθεματικές διδακτικές παρεμβάσεις ...
Διαφορές μεταξύ μαθητών τμημάτων αθλητικής διευκόλυνσης γυμνασίου και λυκείου ως προς την εσωτερική - εξωτερική παρακίνηση, τους προσωπικούς προσανατολισμούς, την αντίληψη αθλητικής ικανότητας και το κλίμα παρακίνησης
(2005)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μεταξύ μαθητών των
Τμημάτων Αθλητικής Διευκόλυνσης Γυμνασίου και Λυκείου ως προς την εσωτερική-
εξωτερική παρακίνηση, τους προσωπικούς προσανατολισμούς, το κλίμα ...
Τίμιο παιχνίδι, προσανατολισμός στόχων επίτευξης και αντιλαμβανόμενο κλίμα παρακίνησης, μαθητών γυμνασίου στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2008)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις συμπεριφορές του τίμιου
παιχνιδιού στο χώρο της φυσικής αγωγής, σε σχέση με τον προσανατολισμό των
στόχων επίτευξης των μαθητών και το κλίμα παρακίνησης που δίνει ...