Πλοήγηση Διδακτορικές Διατριβές (ΤΕΦΑΑ) ανά Συγγραφέα "Παπαϊωάννου, Αθανάσιος"
-
Teachers' and coaches' motivation to participate in training and the implementation of educational innovations
Γοροζίδης, Γεώργιος (2015) -
Teaching personal and social responsibility through physical education in elementary school
Κουτελίδας, Αχίλλειος A. (2022) -
Άσκηση και αγωγή υγείας στο σχολείο
Δημητρίου, Ελένη Β. (2011)Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η σχεδίαση, η εφαρμογή και η αξιολόγηση ενός προγράμματος πρόληψης του καπνίσματος και προαγωγής της άσκησης για μαθητές γυμνασίου, που θα μπορεί να εφαρμόζεται στη διάρκεια του μαθήματος ... -
Διαπολιτισμική εκπαίδευση και ανάπτυξη υπευθυνότητας: από τη φυσική αγωγή στη σχολική τάξη
Παπαγεωργίου, Ελευθερία Γ.; Papageorgiou, Eleftheria G. (2022) -
Διαχρονική μελέτη των στάσεων προς τη φυσική δραστηριότητα και συμπεριφορές που σχετίζονται με την υγεία, μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Νάτσης, Πέτρος Α. (2003)Η παρούσα έρευνα αποτελεί μία διαχρονική μελέτη των συμπεριφορών: άσκηση, υγιεινή διατροφή (κατανάλωση φρούτων), κάπνισμα, χρήση ναρκωτικών και συμμετοχή σε πράξεις βίας στα γήπεδα χρησιμοποιώντας ως βάση τη θεωρία ... -
Επίδραση κοικωνικών παραγόντων στους στόχους επίτευξης και στην παρακίνηση των μαθητών στον αθλητισμό και στο σχολείο
Αμπατζόγλου, Γεώργιος (2009)Κύριοι σκοποί της εργασίας ήταν η διερεύνηση: α) του ρόλου του κλίματος παρακίνησης που δημιουργείται από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.)/προπονητή, τη μητέρα και τον καλύτερο φίλο στη διαμόρφωση των στόχων επίτευξης ... -
Κάπνισμα και άσκηση : αποτελεσματικά μηνύματα για αλλαγή στάσεων σε προγράμματα αγωγής υγείας που απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές
Κοσμίδου, Ευδοξία Β. (2007)Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν να διερευνήσει την επίδραση διαφορετικών μηνυμάτων κατά του καπνίσματος και υπέρ της άσκησης σε μαθητές/τριες και νεαρούς ενήλικες μέσα από τη θεωρία της Σχεδιασμένης Συμπεριφοράς και τη ... -
Κλίμα παρακίνησης και φυσική δραστηριότητα στο παιδικό ποδόσφαιρο
Κρομμύδας, Χαράλαμπος (2015) -
Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση και αντιλαμβανόμενο περιβάλλον στο μάθημα της φυσικής αγωγής
Σίσκος, Βασίλειος (2009)Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση είναι το κομμάτι εκείνο της εκπαίδευσης που αφορά την απόκτηση δεξιοτήτων, όπως η αναγνώριση και ο χειρισμός των συναισθημάτων του εαυτού και των άλλων, το ενδιαφέρον για τους άλλους, ... -
Στρατηγικές αυτο-ρύθμισης και αυτο-αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση προβλημάτων που δυσχεραίνουν τη συμμετοχή στον αθλητισμό
Κωνσταντούλας, Δούκας (2007)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός ερωτηματολογίου στρατηγικών αυτό-ρύθμισης της συμπεριφοράς και της προσπάθειας στην άσκηση και στο άθλημα του Ταε Κβον Ντο και η εξέταση τυχόν διαφορών ανάμεσα σε άτομα ... -
Στυλ διδασκαλίας και μεταγνωστικές δεξιότητες
Χατζηπαντελή, Αθανασία (2011) -
Το περιεχόμενο και οι παράγοντες διαμόρφωσης της αυτο-ομιλίας των μαθητών/τριών στο μάθημα της φυσικής αγωγής
Μπρισίμης, Ευάγγελος (2021)