Πλοήγηση Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΠΤΕΑ) ανά Συγγραφέα "Βλάχου, Αναστασία"
-
Αντιλήψεις γονέων παιδιών με νοητική καθυστέρηση σχετικά με τις δυσκολίες που αυτά αντιμετωπίζουν σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο
Οικονόμου, Ελένη (2007)Ο στόχος της έρευνας ήταν η δνερεύνηση των απόψεων, των προσδοκιών και των αντιλήψεων των μητέρων παιδιών με νοητική καθυστέρηση (ν.κ.) ως προς τις δυσκολίες και τα εμπόδια που αυτά αντιμετωπίζουν ή θα αντιμετωπίσουν ... -
Διαχείριση αγχογόνων καταστάσεων: μία μελέτη σε μητέρες παιδιών με αναπηρία
Παπακώστα-Βακάλη, Ευαγγελία-Ραφαηλία Κ. (2018) -
Διερεύνηση της ανάπτυξης του λεξιλογίου σε παιδιά με σύνδρομο Down
Λιάκου, Ελένη (2006)Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκε η ανάπτυξη του λεξιλογίου των παιδιών με σύνδρομο Down, καθώς επίσης και ο ρόλος ενός γνωστικού παράγοντα όπως η βραχύχρονη μνήμη. Στην έρευνα συμμετείχαν 11 παιδιά με σύνδρομο Down ... -
Εφαρμοσμένες μορφές, είδη και τεχνικές εκπαιδευτικής αξιολόγησης στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης
Ντζαβίδα, Μαρία Β. (2012) -
Η κοινωνική θέση των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό δημοτικό σχολείο
Κουτσάκη, Αικατερίνη Δ. (2012) -
Η μουσική ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Ξηρουχάκης, Αλέξανδρος-Ζαχαρίας Δ. (2012) -
Η σχολική ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία υπό την οπτική των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης
Καραδήμου, Στυλιανή Ζ. (2014) -
Οι εμπειρίες των μαθητών/ριών με αναπτυξιακή αναπηρία από τη φοίτησή τους σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης
Κοιλιάρη, Μαρία Ν. (2021)