Πλοήγηση Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΠΤΕΑ) ανά Συγγραφέα "Βαβουγυιός, Διονύσιος"
-
Αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στις διαταραχές αυτιστικού φάσματος: βιβλιογραφική επισκόπηση
Κατσαούνη, Χριστίνα Ε. (2019) -
Αυτισμός και εκπαιδευτική ρομποτική: μια πειραματική μελέτη σε μαθητή με αυτισμό
Ζαφείρη, Αικατερίνη Κ. (2018) -
Διαδραστική διδασκαλία θετικών επιστημών σε παιδιά νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων δημοτικού σχολείου
Κουτσογιωργάκη, Αναστασία Α. (2014) -
Διδακτικές προσεγγίσεις των φυσικών επιστημών στην ειδική αγωγή : μελέτη περίπτωσης στην προσχολική εκπαίδευση
Γιανδικίδου, Ειρήνη (2016) -
Διερεύνηση της κατανόησης εννοιών της φυσικής από άτομα με αναπηρία όρασης
Νικολοπούλου, Χρυσούλα Θ. (2017) -
Διερεύνηση της κατανόησης εννοιών της φυσικής από άτομα με αναπηρία όρασης
Καρρά, Ανθία (2016) -
Εκπαιδευτικά λογισμικά και μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες
Λούπα, Δήμητρα Α. (2016) -
Εκπαιδευτική ρομποτική και σύνδρομο down: εκπαιδευτική αξιοποίηση για τη διδασκαλία της Οδύσσειας
Ασλάνογλου, Καλλιόπη Σ. (2018) -
Επισκόπηση των λύσεων που προσφέρουν οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες σε Α.με.Α.
Κουτρομάνου, Θεανώ Δ. (2013) -
Η διδασκαλία και μάθηση εννοιών του ηλεκτρισμού σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
Γεκενίδου, Νικολέτα (2016) -
Η παιχνιδοποίηση στην ειδική αγωγή
Παπαθανασίου, Νικολέτα Τ. (2018) -
Μαθητές με κινητικά προβλήματα και διδακτική των φυσικών επιστημών
Βοσνάκη, Αναστασία (2010) -
Νευροψυχολογία αυτισμού, παρέμβαση και αποκατάσταση
Δουίτση, Ευγενία (2017)