Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΠΤΔΕ) ανά Συγγραφέα "Απροσδιόριστο/Unspecified"
-
Greek teachers as teacher leaders : an exploratory study
Θωμαΐδου, Σοφία Θ. (2023) -
O ρόλος του διευθυντή στην παρακίνηση και την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών την περίοδο του κορωνοϊού
Βουρδόγλου, Νικολέτα Κ. (2023) -
Απόψεις διευθυντών/ντριών δημοτικών σχολείων αναφορικά με τη γονεϊκή εμπλοκή: η συμβολή του δημογραφικού, επαγγελματικού και ηγετικού προφίλ
Δασκαλοθανάσης, Χρήστος Γ. (2021) -
Διακήρυξη της Μπολόνια και ανασυγκρότηση ελληνικών πανεπιστημίων
Αποστολάκη, Χριστίνα Γ. (2021) -
Διδάσκοντας λογοτεχνία μέσα από δίκτυα κειμένων: οι μεταμορφώσεις της μυθικής Ελένης
Ζαρκάδα, Γιαννούλα (2022) -
Διεθνής εκπαιδευτικός λόγος και επαγγελματικές ταυτότητες εκπαιδευτικών: μια κριτική ανάλυση λόγου
Κουτσιμπέλη, Ολγα Α. (2023) -
Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των προϊσταμένων των νηπιαγωγείων ως προς το διοικητικό τους έργο
Μπικοράρου, Δήμητρα Χ. (2023) -
Ενδυνάμωση αυτονομίας των σχολικών μονάδων: απόψεις διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Ζυγούρα, Αικατερίνη Ε. (2021) -
Η επιμόρφωση ως πρόκληση για την επαγγελματική ανάπτυξη και την ανάπτυξη δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών
Χρηστάκη, Δέσποινα Δ. (2021) -
Μπορεί η διδασκαλία του Γ' νόμου του Νεύτωνα (π.χ. με το λογισμικό "Αλληλεπιδράσεις σωμάτων") να αποτελέσει θεμέλιο για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των δυσκολιών στην μάθηση των άλλων δυο νευτώνειων νόμων;
Κατηγιάννη, Βάια (2008)Η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για θέματα που αφορούν στη Νευτώνεια Μηχανική αναδεικνύει σοβαρές εναλλακτικές ιδέες μαθητών/ριών αλλά και φοιτητών/ριών. Ιδέες που έχουν να κάνουν με θέματα δύναμης - κίνησης και αλληλεπίδρασης ... -
Προσεγγίζοντας την έννοια της φιλίας μέσα από ένα δίκτυο αναγνώσεων λογοτεχνικών κειμένων
Γιαννακούρας, Αντώνης (2022) -
Πώς βλέπουν οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών σχολείων την αξιολόγησή τους
Γκαρλέμου, Καλλίνα Ν. (2023) -
Συναισθηματική νοημοσύνη και ηγεσία εκπαιδευτικών και διευθυντών προσχολικής αγωγής
Ζήση, Αικατερίνη (2019)