Parcourir Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) par titre
Voici les éléments 525-544 de 1351
-
Η αξιολόγηση των διατροφικών συνηθειών του δείκτη μάζας σώματος και της φυσικής κατάστασης μαθητών με νοητική υστέρηση
(2013)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει αφενός εάν υφίσταται το πρόβλημα της παχυσαρκίας μεταξύ των εφήβων και νεαρών ενηλίκων με νοητική υστέρηση (Ν.Υ) και αφετέρου τις διατροφικές τους συνήθειες και το επίπεδο ... -
Η αποτελεσματικότητα ενός μουσικοκινητικού προγράμματος εκπαίδευσης στις δεξιότητες χειρισμού σε 6χρονους μαθητές
(2005)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μουσικοκινητικής αγωγής στην εκμάθηση δεξιοτήτων χειρισμού σε παιδιά της πρώτης τάξης Δημοτικού. Οι συμμετέχοντες ήταν εβδομήντα πέντε μαθητές-τριες(τριάντα ... -
Η αποτελεσματικότητα μιας τακτικής προσέγγισης της πετοσφαίρισης στην παρακίνηση των μαθητών
(2011)Τα τελευταία χρόνια παρουσιάστηκε μια εναλλακτική προσέγγιση στη διδασκαλία του μαθήματος της φυσικής αγωγής κατά την οποία ο διδάσκων δίνει περισσότερη έμφαση στην τακτική ενός παιχνιδιού παρά στην αρτιότητα εκτέλεσης των ... -
Η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας ενός προγράμματος δεξιοτήτων ζωής στη φυσική αγωγή
(2009)Οι δεξιότητες ζωής θεωρούνται πολύτιμα εφόδια που πρέπει να προσφέρονται στους μαθητές από το εκπαιδευτικό σύστημα. Η φυσική αγωγή, η οποία θεωρείται ιδανικό περιβάλλον για την καλλιέργεια τέτοιων δεξιοτήτων, μπορεί να ... -
Η αποτελεσματικότητα της θεραπευτικής άσκησης στην ισορροπία, στην κινητικότητα και στο συναίσθημα φόβου για πτώση στα άτομα τρίτης ηλικίας
(2008)Η αστάθεια, η μειωμένη κινητικότητα και το αίσθημα φόβου για πτώση θεωρούνται για πολλούς οι σημαντικότεροι παράγοντες που συνδέονται σημαντικά με την αυξημένη συχνότητα πτώσεων τόσο κατά τη στάση όσο και κατά την ... -
Η αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών στην επιμόρφωση καθηγητών φυσικής αγωγής
(2011)Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της εξ Αποστάσεως (εξΑ) επιμόρφωσης καθηγητών Φυσικής Αγωγής (ΚΦΑ) μέσω ιστολογιών, στο πλαίσιο τριών διαφορετικών συνεργατικών διδακτικών μεθόδων/προσεγγίσεων ... -
Η αυτεπάρκεια και το άγχος των εκπαιδευτικών από τη χρήση νέων τεχνολογιών στο δημοτικό σχολείο
(2011)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η εξάπλωση των Τ.Π.Ε. προϋποθέτουν την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών, ώστε οι υπολογιστές (Η/Υ) να ενσωματωθούν ομαλά στη διδακτική πρακτική ως εργαλεία μάθησης. Προηγούμενες έρευνες ... -
Η δημιουργικότητα στη βασική εκπαίδευση: αντιλήψεις και συμπεριφορές των καθηγητών φυσικής αγωγής
(2012)Την τελευταία δεκαετία, η δημιουργικότητα είναι ένας απ’ τους πιο μοντέρνους και συχνά αναφερόμενους όρους στους εκπαιδευτικούς κύκλους και στις εκπαιδευτικές πολιτικές. Η δημιουργικότητα κρίθηκε σημαντική κι αναγκαία ...