Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 202
Αξιολόγηση αναγνωστικής ικανότητας μαθητών/μαθητριών 8 έως 11 ετών με δυσκολίες στο γραπτό λόγο και προβλήματα προσοχής
(2007)
Η ανάγνωση αποτελεί μία από τις ουσιαστικότερες γνωστικές διεργασίες και
έχει ως κυριότερο σκοπό της την επικοινωνία. Συμβάλει καθοριστικά στην διαμόρφωση
της κοινωνικής συμπεριφοράς αφού σχετίζεται άμεσα με την πνευματική ...
Η οικοδόμηση των γεωμετρικών εννοιών κατά τη μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο
(2004)
Η παρούσα ερευνητική εργασία μελετά την οικοδόμηση των γεωμετρικών εννοιών
κατά τη χρονική περίοδο της μετάβασης των μαθητών και μαθητριών από το
δημοτικό στο γυμνάσιο. Θα τη χαρακτηρίζαμε ως διαχρονική μελέτη ...