Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΡουσσέτη, Μαγδαληνήel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:33Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:33Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5442
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1598en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2225
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση των προγραμμάτων άθλησης του Δήμου Αμπελοκήπων με την επιλογή της αξιολόγησης μεικτής μεθόδου. Η αξιολόγηση μεικτής μεθόδου θεωρείται έγκυρη πρόταση στη μεθοδολογία της αξιολόγησης, μέχρι σήμερα όμως έχει εφαρμοστεί ελάχιστα στην Ελλάδα. Θεωρείται λοιπόν ότι ερευνητικά δεδομένα θα μπορούσαν να υποστηρίξουν τη χρηστικότητα και την αξία της. Επίσης, μέσω της αξιολόγησης θα προσφερθούν χρήσιμα στοιχεία σχετικά με την εφαρμογή, την ποιότητα και την αξία των προγραμμάτων των δήμων. Το δείγμα της έρευνας ήταν στην πλειοψηφία του γυναίκες 85.4%, με μέσο όρο ηλικίας 45.39 (ΤΑ+14.7) έτη. Χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο της «Κλίμακας Ποιότητας Υπηρεσιών» (Service Quality Scale) των Alexandris, Zahariadis, Tsorbatzoudis & Grouios (2004β), το ερωτηματολόγιο της «Κλίμακας Ικανοποίησης Πελατών» (Customer Satisfaction Scale) των Alexandris, Papadopoulos, Palialia & Vasiliadis (1999) και καταγράφηκαν από εξωτερικό παρατηρητή πέντε κριτήρια που αφορούσαν στη δουλειά των καθηγητών φυσικής αγωγής που εργάζονταν στα προγράμματα. Για την επεξεργασία των δεδομένων εφαρμόστηκε ανάλυση συχνοτήτων και για τον έλεγχο της δομικής εγκυρότητας του ερωτηματολογίου της «Κλίμακας Ποιότητας Υπηρεσιών» διερευνητική παραγοντική ανάλυση. Την καλύτερη αξιολόγηση στην έρευνα είχε ο παράγοντας «προσωπικό» και την χειρότερη ο παράγοντας «εγκαταστάσεις». Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι οι αθλούμενοι αξιολόγησαν θετικά τα δημοτικά αθλητικά προγράμματα και έμειναν ικανοποιημένοι. Η θετική αυτή στάση δεν αποκλείει την ανάγκη σημαντικών βελτιώσεων σε όλα επίπεδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαίωσαν και τη χρηστικότητα της μεικτής μεθόδου αξιολόγησης. Η χρησιμοποίηση ποιοτικών και ποσοτικών μεθόδων για τη διαδικασία της αξιολόγησης των προγραμμάτων «Άθληση για Όλους» ήταν εποικοδομητική.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ -- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣel
dc.subject.otherΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣel
dc.titleΑξιολόγηση προγραμμάτων "άθλησης για όλους" σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International