Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚώστα, Γεώργιοςel
dc.creatorΦουσκαρίνης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:32Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:32Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5373
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1581en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2727
dc.description.abstractΟ Σκοπός της έρευνας ήταν η καταγραφή και αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν τα ιδιωτικά γυμναστήρια της Ηλείας. Για την διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα ποιότητας υπηρεσιών του Alexandris (2002). Το δείγμα αποτέλεσαν 217 πελάτες έξι ιδιωτικών γυμναστηρίων της Ηλείας. Η παραγοντική ανάλυση επιβεβαίωσε σε μεγάλο βαθμό την εγκυρότητα της κλίμακας του Alexandris (2002), καθώς προέκυψαν 7 παράγοντες: Αξιοπιστία, εγκαταστάσεις και τα προγράμματα, γυμναστές, αποτελέσματα στην υγεία, προσωπικό, εξυπηρέτηση, αποτελέσματα στην κοινωνικότητά. Από τις απαντήσεις των πελατών στις επταβάθμιες κλίμακες προέκυψε ότι οι αντιλήψεις τους για όλες τις διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών ήταν πολύ θετικές με σκορ 6.58 για την αξιοπιστία του γυμναστηρίου, 6.04 για τις εγκαταστάσεις και τα προγράμματα, 6.40 για τους γυμναστές, 6.69 για τα αποτελέσματα στην υγεία τους, 6.54 για το προσωπικό, 6.42 για την εξυπηρέτηση, και 6.39 για τα αποτελέσματα στην κοινωνικότητά τους. Από τις αναλύσεις διακύμανσης προέκυψε στατιστικά σημαντική επίδραση της τοποθεσίας του γυμναστηρίου στις εγκαταστάσεις και τα προγράμματα, στους παράγοντες που αναφέρονται στην αξιοπιστία του γυμναστηρίου και στην εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς και στατιστικά σημαντική επίδραση του φύλου των πελατών στους παράγοντες που περιγράφουν το προσωπικό και τους γυμναστές. Οι απόψεις των πελατών για την ποιότητα υπηρεσιών των γυμναστηρίων στην Ηλεία είναι θετικές. Διαφαίνεται ότι τα γυμναστήρια που δραστηριοποιούνται σε αστικές περιοχές είναι περισσότερο ακριβή, αξιόπιστα, και εξυπηρετούν τους πελάτες τους σε μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με τα γυμναστήρια αγροτικών περιοχών. Επίσης-άνδρες και γυναίκες αντιλαμβάνονται διαφορετικά την ποιότητα που αφορά στους γυμναστές και το υπόλοιπο προσωπικό του γυμναστηρίου. Λέξεις κλειδιά: Ποιότητα Υπηρεσιών, πελάτες, ιδιωτικά γυμναστήρια.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΚαταγραφή και αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχουν τα ιδιωτικά γυμναστήρια στην Ηλείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International