Εικονικές κοινότητες εκπαιδευτικών : προυποθέσεις για να λειτουργήσουν ως περιβάλλοντα οικοδόμησης γνώσης : μια μελέτη περίπτωσης: "Φρυκτωρίες"
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/14445/P0014445.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Αναστασίου, ΜάτοςΌνομα Επιβλέποντος
Κόλλιας, Βασίλειος
Πολίτης, Παναγιώτης
Ημερομηνία
2006Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.