dc.contributor.advisor | Κόλλιας, Βασίλειος | el |
dc.contributor.advisor | Χανιωτάκης, Πέτρος | el |
dc.creator | Παντελοπούλου, Σταυρούλα | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:23:51Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:23:51Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.other | 5116 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/14417 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6077 | |
dc.description | Παρατηρήσεις έκδοσης: κακέκτυπες σελίδες. | el |
dc.description.abstract | Η εισαγωγή των Τεχνολογιών Επικοινωνίας και Πληροφορίας (Τ.Π.Ε.) στην εκπαίδευση και,
ειδικότερα, στη σχολική μονάδα αποτελεί ένα δύσκολο και απαιτητικό εγχείρημα, το οποίο
απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και δέσμευση από όλους τους εμπλεκόμενους στη διαδικασία της
αλλαγής. Η δυσκολία του έγκειται όχι τόσο στο να διατυπωθεί μια τακτική εισαγωγής και μια
μέθοδος ενσωμάτωσης του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή στην ήδη καθιερωμένη λειτουργία της
σχολικής μονάδας, όσο στο να υιοθετηθεί ένα κοινώς αποδεκτό όραμα σχετικά με την
εφαρμογή και χρησιμότητα του μέσου αυτού και να διατυπωθεί μια πρόταση, η οποία θα
ενσωματώνει ομαλά τη χρήση των Τ.Π.Ε. στο πλαίσιο λειτουργίας της, λαμβάνοντας υπόψη
όλες τις παραμέτρους και τους παράγοντες καθώς και τις ανάγκες και τους στόχους όλων των
συμμετεχόντων σε αυτήν. Για να γίνει ατό χρειάζεται να θεωρήσουμε πώς το σχολείο
αποτελεί ένα αυτόνομο και ολοκληρωμένο σύστημα, η δομή και η λειτουργία του οποίου
καθορίζεται από ένα πλέγμα αλληλεπιδράσεων και αλληλοσυσχετίσεων. Η συστημική
προσέγγιση της σχολικής μονάδας προτείνει ορισμένα μοντέλα, ως εργαλεία, για να μπορέσει
ο ερευνητής να διατυπώσει ένα σχέδιο, μια πρόταση εισαγωγής των Τ.Π.Ε., προκειμένου να
επιτύχει την ομαλή ενσωμάτωση αυτής της καινοτομίας κατά τρόπο ώστε να αποφέρει οφέλη
στα άτομα αλλά και στον ίδιο τον οργανισμό της σχολικής μονάδας. Η έρευνα και εφαρμογή
των μοντέλων αυτών στη σχολική μονάδα μας επιτρέπει να αναθεωρήσουμε τις μεθόδους,
τακτικές, στρατηγικές εισαγωγής της καινοτομίας αυτής και να καταλήξουμε σε χρήσιμα
συμπεράσματα αναφορικά με το σχεδίασμά της προσέγγισης του εν λόγω ζητήματος. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | el |
dc.subject.other | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.title | Ανάλυση της εισαγωγής των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη σχολική μονάδα με εργαλεία από τη θεωρία συστημάτων | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |