Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Πέτροςel
dc.creatorΠαντελοπούλου, Σταυρούλαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5116
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14417en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6077
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: κακέκτυπες σελίδες.el
dc.description.abstractΗ εισαγωγή των Τεχνολογιών Επικοινωνίας και Πληροφορίας (Τ.Π.Ε.) στην εκπαίδευση και, ειδικότερα, στη σχολική μονάδα αποτελεί ένα δύσκολο και απαιτητικό εγχείρημα, το οποίο απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και δέσμευση από όλους τους εμπλεκόμενους στη διαδικασία της αλλαγής. Η δυσκολία του έγκειται όχι τόσο στο να διατυπωθεί μια τακτική εισαγωγής και μια μέθοδος ενσωμάτωσης του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή στην ήδη καθιερωμένη λειτουργία της σχολικής μονάδας, όσο στο να υιοθετηθεί ένα κοινώς αποδεκτό όραμα σχετικά με την εφαρμογή και χρησιμότητα του μέσου αυτού και να διατυπωθεί μια πρόταση, η οποία θα ενσωματώνει ομαλά τη χρήση των Τ.Π.Ε. στο πλαίσιο λειτουργίας της, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους και τους παράγοντες καθώς και τις ανάγκες και τους στόχους όλων των συμμετεχόντων σε αυτήν. Για να γίνει ατό χρειάζεται να θεωρήσουμε πώς το σχολείο αποτελεί ένα αυτόνομο και ολοκληρωμένο σύστημα, η δομή και η λειτουργία του οποίου καθορίζεται από ένα πλέγμα αλληλεπιδράσεων και αλληλοσυσχετίσεων. Η συστημική προσέγγιση της σχολικής μονάδας προτείνει ορισμένα μοντέλα, ως εργαλεία, για να μπορέσει ο ερευνητής να διατυπώσει ένα σχέδιο, μια πρόταση εισαγωγής των Τ.Π.Ε., προκειμένου να επιτύχει την ομαλή ενσωμάτωση αυτής της καινοτομίας κατά τρόπο ώστε να αποφέρει οφέλη στα άτομα αλλά και στον ίδιο τον οργανισμό της σχολικής μονάδας. Η έρευνα και εφαρμογή των μοντέλων αυτών στη σχολική μονάδα μας επιτρέπει να αναθεωρήσουμε τις μεθόδους, τακτικές, στρατηγικές εισαγωγής της καινοτομίας αυτής και να καταλήξουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα αναφορικά με το σχεδίασμά της προσέγγισης του εν λόγω ζητήματος.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΑνάλυση της εισαγωγής των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη σχολική μονάδα με εργαλεία από τη θεωρία συστημάτωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International