Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΣιντόρκινα, Κατερίναel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:44:23Z
dc.date.available2015-01-05T21:44:23Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7580
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1424en
dc.description.abstractΗ χορηγία και ο αθλητισμός είναι δύο έννοιες στενά συνδεδεμένες καθώς ο αθλητισμός αποτελεί πόλο έλξης για τους χορηγούς. Ως προς το θέμα εξυπηρέτηση πελατών η ποιότητα έχει προταθεί ως η λέξη κλειδί για την επιτυχία και την αποδοτικότητα των υπηρεσιών των οργανώσεων, εφόσον είναι αποδεδειγμένο ότι αυξάνει την εμπορική αφοσίωση και αποδίδει περισσότερα κέρδη στις επιχειρήσεις (Backman & Veldkamp, 1995, Baker & Crompton, 2000, Dagger & Sweeny, 2006, Rust et al., 2000, Verhoef, 2003, Zeithaml & Bitner, 2003). Όσον αφορά τη βελτίωση της αντίληψης για την εταιρία-χορηγό, φαίνεται να οδηγεί σε μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων, από ότι η γνώση για το χορηγό και τα προϊόντα του (Walliser, 2003). Αυτή η έρευνα είχε σκοπό να εξετάσει το κατά πόσο το επίπεδο ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών (προσωπικό, εγκαταστάσεις, πρόσβαση, αξιοπιστία, ασφάλεια) του επαγγελματικού σωματείου επηρεάζει την αντίληψη των θεατών για τον χορηγό. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από διακόσιους (Ν = 200) θεατές, οι οποίοι ήταν οπαδοί μιας συγκεκριμένης επαγγελματικής ομάδας της Α1 εθνικής κατηγορίας καλαθοσφαίρισης. Οι αντιλήψεις των φιλάθλων σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών μετρήθηκαν με το όργανο μέτρησης SPORTSERV (Theodorakis & Kabitsis 1998). Οι απαντήσεις δόθηκαν σε 7 βάθμια κλίμακα (1= Διαφωνώ απόλυτα, 7= Συμφωνώ απόλυτα). Όσον αφορά την αντίληψη των φιλάθλων για τον χορηγό χρησιμοποιήθηκε το όργανο μέτρησης των Speed and Thompson (2000), το οποίο αποτελείται από 3 ερωτήματα σε επταβάθμια κλίμακα.(1= Διαφωνώ απόλυτα, 7= Συμφωνώ απόλυτα). Με βάση τα αποτελέσματα των αναλύσεων συσχέτισης η αντίληψη για τον χορηγό φαίνεται να σχετίζεται θετικά με όλους τους παράγοντες της.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚel
dc.subject.otherΧΟΡΗΓΟΙel
dc.subject.otherΘΕΑΤΕΣel
dc.titleΟ ρόλος της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μιας επαγγελματικής ομάδας καλαθοσφαίρισης στην αναγνωρισιμότητα και αντίληψη των θεατών για τον χορηγόel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International