dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.contributor.advisor | Βλάχου, Αναστασία | el |
dc.creator | Λαδοπούλου, Άννα-Κυριακή | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:21:46Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:21:46Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.other | 5450 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/13709 | en |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΜΕΛΕΤΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ | el |
dc.subject.other | ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΝΕΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣ | el |
dc.subject.other | ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.title | Χαρακτηριστικά αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης σε παιδιά δημοτικού με χαμηλή και υψηλή επίδοση στο μάθημα της γλώσσας | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |