Mostrar el registro sencillo del ítem
Διερεύνηση της οργάνωσης και της χρήσης του χώρου του νηπιαγωγείου μέσα από το θεσμικό πλαίσιο και τη σχολική πράξη
dc.contributor.advisor | Κακανά, Δόμνα-Μίκα | el |
dc.creator | Γκουντουβά, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:21:45Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:21:45Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.other | 925 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/13682 | en |
dc.description | Παρατηρήσεις έκδοσης: παρόραμα στη σελιδαρίθμηση. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ | el |
dc.title | Διερεύνηση της οργάνωσης και της χρήσης του χώρου του νηπιαγωγείου μέσα από το θεσμικό πλαίσιο και τη σχολική πράξη | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |