Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣκάγιαννης, Παντολέων Δ.el
dc.creatorΑγγελάκης, Άγγελοςel
dc.creatorΤριανταφυλλίδου, Γραμματήel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:42Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:42Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4576
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13633en
dc.descriptionΔίτομο έργο.el
dc.description.abstractΤο βασικό θέμα, που θίγει η παρούσα εργασία, είναι τα δίκτυα μεταφορών και πώς αυτά επηρεάζουν μια ευρύτερη περιοχή. Οι χωρικές επιπτώσεις, που μπορεί να έχει ένας οδικός άξονας, ήταν το έναυσμα για την εκπόνηση αυτής της μελέτης, καθώς μελετήθηκε ο κάθετος άξονας της Εγνατίας (Θεσσαλονίκη-Σόφια). Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας είναι μέρος ενός πανευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών, το οποίο επηρεάζεται άμεσα από την Ε.Ε. και τις αποφάσεις της. Έτσι είναι απαραίτητη η παρουσίαση της πολιτικής της Ε.Ε. για τα ΔΕ.Δ.μ. και το πόσο επηρεάζουν γενικότερα τα δίκτυα μεταφορών. Κατεβαίνοντας επίπεδο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η Βουλγαρία, από την οποία διέρχεται ο υπό μελέτη οδικός άξονας. Επιπλέον, η Βουλγαρία βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο για τα Βαλκάνια από μεταφορική άποψη, καθώς τη διασχίζουν οι 5 από τους 10 Πανευρωπαϊκούς Διαδρόμους. Μέρος ενός από αυτούς τους διαδρόμους, του IV, είναι και ο κάθετος άξονας Θεσσαλονίκη-Σόφια, ο οποίος επηρεάζει άμεσα και την Ελλάδα και τη Βουλγαρία. Οι χωρικές επιπτώσεις που θα έχει η κατασκευή και λειτουργία του οδικού αυτού άξονα, αφορούν το φυσικό και κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής από την οποία διέρχεται. Οι επιπτώσεις αυτές είναι το κύριο ερώτημα της εργασίας αυτής και συμπεράσματα μπορούν να διεξαχθούν μόνο έπειτα από προσεκτική εξέταση όλων των στοιχείων, που έγινε δυνατό να συγκεντρωθούν.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ -- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣel
dc.subject.otherΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣel
dc.titleΤο βουλγαρικό τμήμα των πανευρωπαϊκών δικτύων χερσαίων μεταφορών : οι χωρικές επιπτώσεις του κάθετου άξονα της Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκη-Σόφιαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International