Ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων στον κλάδο ξύλου - επίπλου στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
Öffnen
Autor
Γεωργαντά, ΖωήSupervisor name
Μπακούρος, Ιωάννης Λ.
Datum
2004Language
el
Schlagwort
Access
free
Zusammenfassung
Σήμερα, η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας εμφανίζεται να εξαρτάται περισσότερο
από την ανάπτυξη και τη διαχείριση της ικανότητας μιας επιχείρησης για καινοτομία.
Η ανάπτυξη νέων προϊόντων αποτελεί σημαντικό μέρος της καινοτομίας. Σε αυτήν
την διπλωματική εργασία εξετάζουμε την καινοτόμο συμπεριφορά των μικρομεσαίων
επιχειρήσεων του κλάδου ξύλου - επίπλου. Αρχικά, μας ενδιαφέρει να
διαπιστώσουμε αν εφαρμόζουν τη δραστηριότητα της ανάπτυξης νέων προϊόντων και
αν αποτελεί αυτή λειτουργία της επιχείρησης.
Στην συνέχεια εξετάζουμε τον έλεγχο ποιότητας και με ποιον τρόπο γίνεται αυτός. Ο
χρόνος κύκλου ανάπτυξης ενός προϊόντος αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό
παράγοντα. Όταν προσπαθούν οι επιχειρήσεις να μειώσουνε το χρόνο κύκλου είναι
δύσκολο να φέρουνε σε πέρας την ανάπτυξη εργασιών γρήγορα χωρίς να θυσιαστεί η
ποιότητα.
Για τη διεξαγωγή της διπλωματικής χρησιμοποιούνται δύο διαφορετικά
ερωτηματολόγια. Το καθένα από τα ερωτηματολόγια διανέμετε σε 20 μικρομεσαίες
επιχειρήσεις ξύλου - επίπλου της περιφέρειας Θεσσαλίας. Αφού αναλύουμε τα
αποτελέσματα χωριστά, στη συνέχεια κάνουμε μια σύγκριση μεταξύ τους για να
διαπιστώσουμε κατά πόσο προκύπτουν κοινά συμπεράσματα.
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας.